Villa Sofia

majoitusta sydämellä

Palvelut

Kokous- ja tapahtumapalvelut

Jos tahdot järjestää kokouksen tai tapahtuman Villa Sofiassa, olethan yhteydessä meihin ja pohditaan yhdessä mitä voimme luoda. Villa Sofian suureen saliin mahtuu maksimissaan noin 30 henkeä.

Ota yhteyttä!

Majoituspalvelut

Villa Sofiassa on yhteensä seitsemän majoitushuonetta. Huoneet ovat yksilöllisiä niin sisustukseltaan, varustukseltaan kuin kooltaankin ja palvelevat näin erilaisia majoittujien tarpeita. Villa Sofian päärakennuksen puolella on kaksi suurehkoa, romanttista ja ilmavaa majoitushuonetta, joilla on yhteinen pikkukeittiö käytössään.

Villa Sofian päärakennuksen pihamaalla sijaitsevassa uudisrakennuksessa, jota kutsumme Lilla Sofiaksi, on huoneistot Koivu ja Tammi sekä majoitushuone Kirsikka ja vuokrattava saunaosasto.

VOIT VARATA HUONEITA TÄSTÄ LINKISTÄ. - HUONEIDEN HINNAT VARAUSKALENTERISSA

Huoneet

Villa Sofia / Päärakennus:

ROMANTTINEN MERINÄKÖALAHUONE:

Parisänky + vuodesohva, oma suihku/wc - keittiötila käytettävissä

Huoneessa on antiikkikalusteita Ranskasta ja Suomesta, kristallikruunuja  ja kaikenlaista kimaltavaa ja vanhanaikaista. Sängyt ovat uudet. Huoneen on suunnitellut isäntä, joka keräilee antikkia. Isäntä itse sanoo, että huone on suunnitellut itse itsensä. Huoneesta voi ihailla salmessa kimaltavaa merta, lossia ja auringonlaskua.

ILOINEN PERHEHUONE AAMUAURINGOSSA:

Parisänky + kerrossänky, oma suihku/wc - keittiötila käytettävissä

Perhehuoneessa on ruusutapetit ja iloinen pyöreä ikkuna. Tässä huoneessa herätään aamuaurinkoon ja huoneen toisesta ikkunasta aurinkoa voi ihailla lähes koko päivän.

Huoneessa on parivuoteen lisäksi tukeva kerrossänky, joka kestää myös aikuisten painon.

Villa Sofia / Lilla Sofia - uudisrakennus

KIRSIKKAHUONE:

Erilliset vuoteet 3 kpl, oma suihku/wc , ilmastointi- sopii myös liikuntarajoitteisille

Huone on saanut inspiraationsa kirsikkapuusta, joka yhdistetään myös vahvasti japanilaiseen kulttuuriin. Japanilainen IKIGAI kysyy meiltä miten yhdistämme elämässämme sen mitä rakastamme tehdä, missä olemme hyviä, mitä maailma tarvitsee sekä sen mistä voimme saada elantomme.

Huone on tilava ja se sopii myös liikuntarajoitteisille.

Huoneistot

Villa Sofian uudisrakennuksessa sijaitsevat huoneistot sopivat hyvin vaikkapa viikonloppulomailuun perheelle tai ystäväporukalle.  Kysy lisää!

KOIVUHUONEISTO

Kaksi huonetta - molemmat omalla sisäänkäynnillä. Parisänky, vuodesohva, 2 erillisvuodetta, keittiönurkkaus ja oma wc/suihku, ilmastointi - terassi merelle päin

Kiiltävän valkoisessa huoneistossa on kaksi huonetta ja se innostaa keveydellään. Koivuhuoneistossa vallitsee aivan kuin ikuinen kevät, joka inspiroi uuden luomiseen ja kasvuun.

Takapihan puoleiselta terassilta on näkymä merelle.

TAMMIHUONEISTO:

Kaksi huonetta - molemmat omalla sisäänkäynnillä. Parisänky, vuodesohva, 2 erillisvuodetta, keittiönurkkaus ja oma wc/suihku, ilmastointi- terassi merelle päin

Tammihuoneiston jykevyys tuo meidät vahvasti läsnäolevaksi tilaan. Tammipuuta on käytetty sisustuksessa keittiön kaapistoissa ja ruokailuryhmässä.

Takapihan puoleiselta terassilta on näkymä merelle.

Tammihuoneistoon voi tuoda koiran.

Hiljaisuuden retriitit

Tulemme järjestämään Villa Sofiassa hiljaisuuden retriittejä, jotka sisältävät majoituksen ja ruuan. Jos tahdot tietää hiljaisuuden retriiteistämme lisää, voit liittyä postituslistallemme tästä.