Villa Sofia

majoitusta sydämellä

Palvelut

Kokous- ja tapahtumapalvelut

Jos tahdot järjestää kokouksen tai tapahtuman Villa Sofiassa, olethan yhteydessä meihin ja pohditaan yhdessä mitä voimme luoda. Villa Sofian suureen saliin mahtuu maksimissaan noin 50 henkeä.

Ota yhteyttä!

Majoituspalvelut

Villa Sofiassa on yhteensä seitsemän majoitushuonetta. Huoneet ovat yksilöllisiä niin sisustukseltaan, varustukseltaan kuin kooltaankin ja palvelevat näin erilaisia majoittujien tarpeita. Villa Sofian päärakennuksen puolella on kaksi suurehkoa, romanttista ja ilmavaa majoitushuonetta, joilla on yhteinen pikkukeittiö käytössään.

Villa Sofian päärakennuksen pihamaalla sijaitsevassa uudisrakennuksessa, jota kutsumme Lilla Sofiaksi, on huoneistot Koivu ja Tammi sekä majoitushuone Kirsikka ja vuokrattava saunaosasto.

Voit varata huoneita tästä linkistä.

Huoneet

Villa Sofia / Päärakennus:

AURINKOKUNINKAAN HUONE merinäköalalla: parisänky + vuodesohva, oma suihku/wc

Huoneessa on antiikkikalusteita Ranskasta ja Suomesta, kristallikruunuja  ja kaikenlaista muutakin kimaltavaa ja vanhanaikaista. Sängyt ovat uudet. Huoneen on suunnitellut majatalon isäntä, joka keräilee antikkia. Isäntä itse sanoo, että huone on suunnitellut itse itsensä. Huoneesta voi ihailla Barösundin salmessa kimaltavaa merta, lossia ja auringonlaskua.

HUVIKUMPU AAMUAURINGOSSA: parisänky + kerrossänky, oma suihku/wc

Olemme nimenneet perhehuoneemme Huvikummuksi. Huoneessa on ruusutapetit ja iloinen pyöreä ikkuna. Huvikummussa herätään aamuaurinkoon ja huoneen toisesta ikkunasta aurinkoa voi ihailla lähes koko päivän.

Huoneessa on parivuoteen lisäksi tukeva kerrossänky, joka kestää myös aikuisten painon.

Villa Sofia / Lilla Sofia (uudisrakennus)

KIRSIKKAHUONE: Huoneessa on erilliset vuoteet 3 kpl ja oma suihku/wc

Huone on saanut inspiraationsa kirsikkapuusta, joka yhdistetään myös vahvasti japanilaiseen kulttuuriin. Japanilainen IKIGAI kysyy meiltä miten yhdistämme elämässämme sen mitä rakastamme tehdä, missä olemme hyviä, mitä maailma tarvitsee sekä sen mistä voimme saada elantomme.

Huone on tilava ja se sopii myös liikuntarajoitteisille.

Huoneistot

Villa Sofian uudisrakennuksessa sijaitsevat huoneistot sopivat hyvin vaikkapa viikonloppulomailuun perheelle tai ystäväporukalle.  Kysy lisää!

KOIVUHUONEISTO: Koivuhuoneistossa on kaksi erillistä huonetta, keittiönurkkaus ja oma wc/suihku.

Kiiltävän valkoinen huoneisto innostaa keveydellään. Koivuhuoneistossa vallitsee aivan kuin ikuinen kevät, joka inspiroi uuden luomiseen ja kasvuun.

Huoneiston takapihan puoleiselta terassilta on näkymä merelle. Sänkyjä huoneistossa on yhteensä 4 kappaletta; parivuode, vuodesohva ja kaksi erillisvuodetta.

TAMMIHUONEISTO: Tammihuoneistossa on kaksi erillistä huonetta, keittiönurkkaus ja oma wc/suihku.

Tammihuoneiston jykevyys tuo meidät vahvasti läsnäolevaksi tilaan. Tammipuuta on käytetty sisustuksessa keittiön kaapistoissa ja ruokailuryhmässä.

Huoneiston takapihan puoleiselta terassilta on näkymä merelle. Sänkyjä huoneistossa on yhteensä 3 kappaletta; parivuode ja kaksi erillisvuodetta. Tammihuoneistoon on mahdollista saada lisäksi yksi varavuode.

Hiljaisuuden retriitit

Tulemme järjestämään Villa Sofiassa hiljaisuuden retriittejä, jotka sisältävät majoituksen ja ruuan. Jos tahdot tietää hiljaisuuden retriiteistämme lisää, voit liittyä postituslistallemme tästä.