Huoneet, huoneistot ja vuokrattavat tilat

Huoneet ja huoneistot

Villa Sofian päärakennuksessa on kaksi romanttisesti sisustettua huonetta: Kummassakin huoneessa on oma wc/suihku. Huoneiden sisääntulo on ulkokautta talon päädystä ja sisäänkäynnin yhteydessä on myös pieni keittiö, joka on vapaasti huoneiden käytössä.

Pihan uudessa rakennuksessa on kaksi huoneistoa ja yksi huone, joka soveltuu myös liikuntarajoitteisille. Huoneistot sopivat hyvin perheen tai ystäväporukan pidempäänkin majoittumiseen, koska niissä on oma keittonurkkaus ja kaksi erillistä huonetta. Kaikissa uuden rakennuksen huoneistoissa ja huoneessa on ilmastointi/jäähdytys.

Mikäli tahdot tuoda mukanasi lemmikin, pyydämme yhteydenottoa sähköpostin välityksellä. Lisämaksu on 30€/lemmikkieläin.

Huom! Alla oleva varauskalenteri on vain osittain käytössä tällä hetkellä ja voit tiedustella majoituksia myös täältä.

Muut vuokrattavat tilat

Villa Sofian sydämessä on valoisa Sofiasali. Saliin mahtuu maksimissaan 30 henkeä kokoustamaan, oppimaan tai juhlimaan.

Jurtta sijaitsee tontin korkeimmalla kohdalla ja siitä on merinäkymät kahteen ilmansuuntaan. Jurtan terassilla on tulipaikka. Jurtta sopii hyvin ryhmien kokoontumiseen tai pienen porukan yöpymiseen. Pinta-alaltaan tila on ympyrän mallinen, noin 20 neliömetriä, ja se on vuorattu sisäpuolelta villakankaalla. Talvella lämpöä tilaan tuo kamiina.

Saunaosastoomme kuuluu Hetivalmis-sauna, kylpyhuone, pieni pukuhuone, näkösuojattu ulkopatio ja ulkoporeamme. Pilvettöminä pimeinä iltoina parhainta on istua lämpimässä ulkoporealtaassa ja tiirailla Linnunradan tähtiä.

Tilakokonaisuudet ryhmille

Vesille

Tarjoamme majoittujille vuokrattavaksi sup-lautoja 20€/h (10€/seuraavat tunnit) ja kanootteja 60€/päivä.

Pyöräretkelle

Vuokraamme majoittujille polkupyöriä päiväretkeä varten 30€/päivä tai 10€/ensimmäinen tunti ja 5€ seuraavat tunnit.

Lahjakortit

• Yö saaristossa kahdelle; yöpyminen + ulkoporeamme & sauna + herkkuaamiainen = 200€

• Kylpypaketti kahdelle; ulkoporeamme & sauna + saunaeväs = 80€

• Lahjakortti palveluihin 50€