Läsnäolon voima

Päivitetty: heinä 19

Kesä on puhjennut kukoistukseen ja eletään kesäpäivän seisausta edeltävää aikaa. Päivä pitenee vielä aivan hetken. Kesällä me suomalaiset saamme yleensä hetken levon arjesta kesäloman muodossa. Toisille tämä lepo voi tarkoittaa luonnonläheistä puurtamista mökillä ja toisille mitään tekemättömän tilan löytymistä. Toiset käyttävät vapautuneen ajan matkan tekoon ja erilaisten kotioloista poikkeavien ympäristöjen kokemiseen - tänä vuonna enimmäkseen täällä kotimaassa.

Miten sinä käytät tämän kesän ajan? Mitä sinä tarvitset nyt kesällä voidaksesi hyvin? Tarvitsetko syvempää yhteyttä itseesi ja hiljaisuutta vai tarvitsetko ulkoista virikettä ja inspiraatiota?

Teit tai olit miten vain, kaikessa on mahdollisuus läsnäolon kokemukseen. Läsnäolo aistein havaittavalle todellisuudellemme; kesäauringon lämpö iholla, lokkien huuto meren yllä, välkkyvä meren aalto rantakalliolla, juhannusruusun tuoksu ja mansikan tuttu maku...

Matkailualalla me olemme töissä kesällä ja luomme puitteita kokea vieraanvaraisuutta ja inspiroivia ympäristöjä, olivat ne sitten luonnon rauhan kautta tai virikkeellisten tapahtumien kautta. Petaamme sänkyjä, leivomme aamupalasämpylöitä ja monin eri tavoin järjestämme koettavaa kaikille aisteille Suomen kesässä.

Villa Sofialla, Inkoon kauniissa saaristossa, on majoituksen lisäksi kesäkahvila avoinna heinäkuussa tiistaista lauantaihin.

Lämpimin terveisin,

Sari