Villa Sofian tilat soveltuvat hyvin yksityisten kokoontumisten toteuttamiseen. Tiloissamme mahtuu yöpymään max. 14 henkeä kahden hengen huoneissa. Perhejuhlissa pariskunnat usein jakavat parisängyn ja tällöin majoitamme enemmän ihmisiä - maksimissaan 20 henkeä. Sofia-saliin mahtuu max. 30 henkeä ja joogatilana sali toimii max. 10 hengelle + opettaja.

Villa Sofialla on kaksi saunaa. Sähkösaunan yhteydessä on myös ulkoporeamme. Savusaunaa lämmitämme tilauksesta ja sinne mahtuu kerrallaan 10 henkilöä kylpemään.

Meitä vastapäätä, tien toisella puolella, sijaitsee kaunis nuorisoseurantalo Wallhalla, jossa on tilava sali. Tilaa voi kysyä myös kauttamme.

Kysy lisää!

Villa Sofia on rakennettu alunperin 1920-luvulla talkoovoimin kouluksi saariston lapsille - sekä koulutyöhön että yöpymiseen. Koulun uusi elämä näyttäytyy myös oppimisen paikkana - olemme nyt varttuneet aikuisuuteen. Yhdessäluominen on edelleen merkittävä osa arkea tällä koululla. Elämme tällä hetkellä seuraavien kysymysten kanssa:

• Miten voimme palvella globaalissa ja yhteiskunnallisessa muutoksessa ja olla mukana luomassa hyvinvointia kaikille?

• Miten voimme palvella niin, että se voimaannuttaa sekä yksilöä että yhteisöä?

• Miten voimme rakentaa sen hyvän päälle, joka menneisyydestä vaikuttaa rakentavana voimana ja tunnistaa sen inspiroivan voiman, joka lähestyy meitä tulevaisuudesta käsin?