Tulevat tapahtumat

Barösund
    13. kesäk. klo 18.00 – 16. kesäk. klo 14.00
    Barösund, Valhallavägen 8, 10270 Barösund, Finland
    Nouse, lempi, liehumah, Kunnivo, kupastumah Yli kuuen kirkkokunnan, Yli kaheksan kaupunnin!
  • 4elementin retriitti - KEKRI
    pe 23. syysk.
    Barösund
    23. syysk. klo 18.00 – 25. syysk. klo 14.00
    Barösund, Valhallavägen 8, 10270 Barösund, Finland
    Lauantai-illan saunaseremoniassa pääset kokemaan perinteisen Kekri-saunan, jossa sukelletaan juuriesi voimaan. " Taattoseni Tuonelasta, Maamoseni Maaemästä". Pääset myös tutustumaan havujen käyttöön saunassa.

Villa Sofia on rakennettu alunperin 1920-luvulla talkoovoimin kouluksi saariston lapsille - sekä koulutyöhön että yöpymiseen. Koulun uusi elämä näyttäytyy myös oppimisen paikkana - olemme nyt varttuneet aikuisuuteen. Yhdessäluominen on edelleen merkittävä osa arkea tällä koululla. Elämme tällä hetkellä seuraavien kysymysten kanssa:

• Miten voimme palvella globaalissa ja yhteiskunnallisessa muutoksessa ja olla mukana luomassa hyvinvointia kaikille?

• Miten voimme palvella niin, että se voimaannuttaa sekä yksilöä että yhteisöä?

• Miten voimme rakentaa sen hyvän päälle, joka menneisyydestä vaikuttaa rakentavana voimana ja tunnistaa sen inspiroivan voiman, joka lähestyy meitä tulevaisuudesta käsin?

Villa Sofian tilat soveltuvat hyvin yksityisten kokoontumisten toteuttamiseen. Tiloissamme mahtuu yöpymään max. 14 henkeä kahden hengen huoneissa. Perhejuhlissa pariskunnat usein jakavat parisängyn ja tällöin majoitamme enemmän ihmisiä - maksimissaan 20 henkeä. Sofia-saliin mahtuu max. 30 henkeä ja joogatilana sali toimii max. 10 hengelle + opettaja. Meitä vastapäätä, tien toisella puolella, sijaitsee kaunis nuorisoseurantalo Wallhalla, jossa on tilava sali. Tilaa voi kysyä myös kauttamme.

Kysy myös catering-palvelua ryhmällesi.

HEINÄKUUN KAMMISAVUSAUNAELÄMYS

savusauna Louhi.jpeg