Etsitkö paikkaa ideoinnille ja yhteiselle luomistyölle?

Aikamme haasteet luovat myös yrityksille ja yhteisöille mahdollisuuden tarkastella omaa toimintaansa uusista näkövinkkeleistä. Uudet kokonaisuuden hyvinvointia palvelevat ratkaisut ja toimintamallit syntyvät ihmisten yhteisen luomistyön tuloksena. Villa Sofia tarjoaa ideaaliset puitteet uuden ideoinnille ja luomiselle monellakin tapaa.

Sijaitsemme saaressa ja monet asiakkaamme ovat kertoneet, kuinka arkiajatukset ja arkirutiinit unohtuvat välittömästi, kun he lipuvat keltaisella lossilla kapean salmen yli. Villa Sofia sijaitsee aivan vastarannalla. Olipa kokoontuminen mäellä jurtalla tai Sofia-salissa päärakennuksessa, niin luova tila yhteiselle työlle aukeaa luonnon ja käsinkosketeltavan rauhan kautta. Hiljaisuus tukee jokaisen osallistujan oman sisäisen viisauden kuuluvuutta.

... vai rentoutumiseen?

Barösundin alueen saaristoluonto tarjoaa erinomaiset puitteet työhyvinvointia tukevalle toiminnalle. Elisaaren ulkoilualueella, vain noin 2 km Villa Sofialta, sijaitsee yksi Suomen suurimmista luonnonvaraisista tammimetsistä luonnonsuojelualueella. Järjestämme ryhmille opastettuja luontoretkiä alueelle. Villa Sofialta löytyy rentoutumiseen jurtan yhteydessä kalliolla oleva nuotiopaikka, ulkoporeamme ja saunaosasto.